Facebook

Från och med nu kommer Du även kunna hitta
oss på facebook, i gruppen:
UH i Örebro Län.
Där kan Du läsa om aktuella saker så som
nyheter, spontana aktiviteter och annat som vi
har på gång. Gå gärna med där för att
få regelbundna uppdateringar om vår verksamhet.
Du kan också maila oss din e-mailadress och
mobilnummer om du vill ha information
genom e-mail eller sms
Från och med nu kommer Du istället hitta oss på facebook, i gruppen:
UH i Örebro Län.

Bloggen kommer därför att ligga på is så länge...

I vår facebookgrupp kan Du läsa om aktuella saker så som nyheter, spontana
aktiviteter och annat som vi har på gång. Gå gärna med där för att få regelbundna
uppdateringar om vår verksamhet.

Du kan också maila oss din e-mailadress och/eller mobilnummer om du vill ha information
genom e-mail eller sms. I så fall skickar du ett e-mail till [email protected] eller skriver
till oss i facebookgruppen.


Mvh,
Styrelsen genom Sara

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 05:14:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0